Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

prasa-ksiazki.nextore.pl

Konta bankowe, kredyty, porównanie

główne menu

reklamowe

  • Press – e-wydanie – 5-6/2020

    Press – e-wydanie – 5-6/2020

    Data publikacji: 30.04.2020

    PRESS - dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 23,00 21,85 zł
    (zawiera 8% VAT)

    W prenumeracie: 18,21 zł

    czytaj więcej

    Ocena: 4.9
    • PDF (znak wodny)
    • Dostęp online PDF
  • Press – e-wydanie – 3-4/2020

    Press – e-wydanie – 3-4/2020

    Data publikacji: 02.03.2020

    PRESS - dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 23,00 21,85 zł
    (zawiera 8% VAT)

    W prenumeracie: 18,21 zł

    czytaj więcej

    Ocena: 4.9
    • PDF (znak wodny)
    • Dostęp online PDF
  • Skuteczna promocja przy niskim budżecie - ebook

    Data publikacji: 12.10.2009

    Podręcznik pokazuje możliwości działania małych i średnich przedsiębiorstw w warunkach ograniczeń związanych z niskim budżetem. Z obserwacji typowych zachowań małych firm wynika, że wiele niszowych przedsiębiorstw próbuje pokonac konkurentów ich własną bronią podejmując standardowe, rozproszone i drogie działania reklamowe lub rozpoczyna skazane na porażkę wojny cenowe. Ta książka pokazuje, że może...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 15,99 15,19 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
  • Samo Sedno - Copywriting. Jak sprzedawać słowem - ebook

    Data publikacji: 25.10.2013

    „No to Frugo”, „Żubr występuje w puszczy”, „Zawsze Coca-Cola” czy „Nike. Just do it!” to klasyczne już przykłady copywriterskich złotych strzałów. Chciałbyś tworzyć podobnie chwytliwe i błyskotliwe hasła reklamowe? Chcesz być mistrzem perswazyjnych tekstów, które przełożą się na konkretne efekty sprzedażowe? Pragniesz tworzyć komunikaty, którym nie oprze...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 33,90 32,21 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    Ocena: 1
    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Zrozum swoją skórę. Fakty, mity i porady - ebook

    Data publikacji: 26.02.2020

    Zrozum swoją skórę i zadbaj o nią, dokonując świadomych wyborów i zapewniając jej odpowiednią troskę! Myślisz, że: • woda pitna nada twojej skórze blasku? • im więcej produktów do pielęgnacji, tym gładsza cera? • ekologiczne i naturalne kosmetyki są skuteczniejsze? • oczyszczanie skóry każdego ranka jest konieczne? • wszelkie bakterie są twoim wrogiem? Pomyśl jeszcze...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 29,90 28,40 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Niszcz, powiedziała - ebook

    Data publikacji: 18.09.2019

    Niech arteriami popłynie krew! Zaginięcie byłej dziewczyny, która najwidoczniej prowadziła podwójne życie, zapowiada początek koszmaru Szymona, trzydziestoletniego copywritera. Nagle piętrzą się dziwne przypadki, a nowi pracodawcy zdają się skrywać wiele sekretów. Szymon zdaje sobie sprawę, że uczestniczy w upiornej grze, gdy hasło reklamowe, którego jest autorem, zostaje wykorzystane przez terrorystów...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 27,90 26,51 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Anioły do wynajęcia - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Anioły do wynajęcia - audiobook

    Data publikacji: 13.06.2019

    Romeczek Słowacki (nazwisko zobowiązuje!) to niespełniony pisarz, który w oczekiwaniu na światową sławę chałturzy (z czegoś trzeba żyć), tworząc teksty reklamowe o odkurzaczach i pieluszkach. Miłość jego życia, Elena, wpada na kompletnie wariacki pomysł, który pozwoli wydusić z talentu ukochanego nieco więcej pieniędzy. Będzie jednak potrzebować pomocy. Na kogo może liczyć? Na Barbarę, która dopiero...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 29,95 28,45 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
  • Anioły do wynajęcia - ebook

    Data publikacji: 16.01.2019

    Romeczek Słowacki (nazwisko zobowiązuje!) to niespełniony pisarz, który w oczekiwaniu na światową sławę chałturzy (z czegoś trzeba żyć), tworząc teksty reklamowe o odkurzaczach i pieluszkach. Miłość jego życia, Elena, wpada na kompletnie wariacki pomysł, który pozwoli wydusić z talentu ukochanego nieco więcej pieniędzy. Będzie jednak potrzebować pomocy. Na kogo może liczyć? Na Barbarę, która dopiero...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 29,90 28,40 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • The Development of Coca-Cola Advertising Campaigns (1886-2007) - ebook

    Data publikacji: 01.01.2009

    From the very beginning of our civilization we are exposed to the influence of advertising in a variety of forms. The key to success is very close and it is called: advertising campaigns. One of the most popular companies in the world has scored a success that one has never ever dreamt about before - C o c a - C o l a . The major target of this dissertation is to present the way the Coca-Cola Advertising...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 18,15 17,24 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
  • Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone - audiobook

    Data publikacji: 13.08.2019

    Na początku było słowo Rozróżniam trzy "tryby" pisania: dziennikarz, pisarz i copywriter. Tekst każdego z nich ma inną rolę do spełnienia - pisarz przekazuje emocje, dziennikarz fakty, a zadaniem tekstu napisanego przez copywritera jest skłonić nas do akcji. Każdy z trybów posługuje się innym zestawem narzędzi. Oczywiście, dziennikarz może angażować emocje, tak jak copywriter może - a nawet powinien...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 39,90 37,90 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Czytniki w SUPEROFERCIE

Nowości

  1. 1.Uratuj mnie
  2. 2.Dziewczyna z Brooklynu
  3. 3.Motor
  4. 4.Flesz. Gwiazdy & Styl
  5. 5.Super Express
  6. 6.Dziennik Wschodni
  7. 7.Nowiny Sokólskie
  8. 8.Nowości Dziennik Toruński
  9. 9.Express Bydgoski
  10. 10.Gazeta Polska Codziennie

Najchętniej kupowane

  1. 1.Tygodnik Do Rzeczy
  2. 2.CD-Action
  3. 3.Przegląd Sportowy
  4. 4.Newsweek Polska
  5. 5.Plus Minus
  6. 6.Tygodnik Powszechny
  7. 7.Polityka
  8. 8.Dieta SIRT. Przełom w dziedzinie zdrowego stylu życia i odchudzania
  9. 9.Dziennik Gazeta Prawna
  10. 10.Gazeta Wyborcza - Warszawa