Negocjacje. Wiele osób wzdryga się na samą myśl ― negocjacje źle im się kojarzą, nie lubią ich i niechętnie do nich przystępują, czując, że to swojego rodzaju przeciąganie liny i brutalna walka. Drugą stronę postrzegają jako adwersarza i przeciwnika. To błędne spojrzenie i złe podejście do tematu. W biznesie negocjowanie powinno stanowić pewien etap budowania relacji z klientem. Służyć nawiązywaniu...
Intensywny multimedialny kurs „ ANGIELSKI w pracy i biznesie ” to skuteczny i szybki sposób na opanowanie angielskiego języka biznesowego.
Przeznaczony jest dla:
pracowników międzynarodowych korporacji, właścicieli firm, osób rozpoczynających karierę zawodową i szukających pracy. Książka zawiera:
30 lekcji, w tym lekcje powtórkowe, współczesne dialogi i słownictwo z tłumaczeniami,...
Kurs Angielski w pracy i biznesie to skuteczny i szybki sposób na opanowanie angielskiego języka biznesowego.
Przeznaczony jest dla:
pracowników międzynarodowych korporacji,
właścicieli firm,
osób rozpoczynających karierę zawodową i szukających pracy.
Książka zawiera:
30 lekcji, w tym lekcje powtórkowe,
współczesne dialogi i słownictwo z tłumaczeniami,
przejrzyste objaśnienia zagadnień...
Nieustanna gra w argumenty
Spór, konflikt, problem. Jak reagujesz na te słowa? I jak radzisz sobie w sytuacji, w której słowna konfrontacja jest nieunikniona? Robisz w tył zwrot czy stajesz w obronie swoich racji? Z natury unikamy sytuacji konfliktowych. Nie lubimy także konfrontacji. Jeśli tylko jest taka możliwość, wybieramy współpracę i korzystne kompromisy. Jednak od dziś możesz przestać wybierać,...
Ta książka zmieni nastawienie do negocjacji nawet u najbardziej opornych.
Pojęcie „dzielenie tortu” jest powszechne w negocjacjach, jednak większość ludzi dzieli niewłaściwy tort, skupiając się jedynie na własnym interesie. Barry Nalebuff, profesor fundacji Miltona Steinbacha w Yale School of Management, oferuje rozwiązanie - nową, sprawdzoną metodę prowadzenia negocjacji, która:
- pomaga...
Aby nauczyć się prowadzenia firmy albo pozyskać nowe kompetencje zawodowe, nie trzeba kończyć specjalistycznych studiów biznesowych. Zdecydowana większość współczesnych ludzi biznesu opiera się w swojej działalności jedynie na zdrowym rozsądku, prostej arytmetyce i znajomości kilku ważnych zasad. Josh Kaufman za główny cel postawił sobie pokazanie w jasny i zrozumiały sposób tych najważniejszych pojęć...
Dlaczego projekty (zawsze) są opóźnione i jak temu zaradzić
Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów, sposoby ich klasyfikacji czy też przewagi i niedociągnięcia poszczególnych z nich. Z licznych pozycji dowiemy się wszystkiego o metodykach, narzędziach...