Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

prasa-ksiazki.nextore.pl

Konta bankowe, kredyty, porównanie

główne menu

e-marketing

  • E-marketing. Strategia, planowanie, praktyka - ebook

    Data publikacji: 25.11.2018

    Marketing Cyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy biznes. I w takim świecie firmy kwitną albo umierają w zależności od tego, czy już stosują e-marketing czy nadal tylko jego tradycyjną postać. Jak zawsze, gdy pojawiają się nowe techniki i metody, a dotyczy to także e-marketingu, trzeba się ich nauczyć i właściwie wdrożyć w praktyce. Książka pod redakcją prof....

    TANIEJ 5 %
    Cena: 54,90 52,15 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Marketing dla agenta ubezpieczeniowego - ebook

    Data publikacji: 12.09.2016

    Google i inne wyszukiwarki jest dla większości z nas podstawowym źródłem informacji. Nic więc dziwnego, że marketing w wyszukiwarkach właśnie stanowi sporą część budżetów reklamowych wielu podmiotów tworzących rynek ubezpieczeń. Zarówno ubezpieczyciele, pośrednicy w postaci multi-agencji, jak i sami agenci ubezpieczeniowi powinni posiadać podstawowe umiejętności pozyskiwania klientów z wykorzystaniem...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 50,00 47,50 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online - ebook

     

    Przekonaj się, jak pozyskać klientów w sieci i przechytrzyć konkurencję! Poznaj cenne wskazówki praktyka e-biznesu! Trzymasz w rękach najbardziej rozbudowany i kompleksowy przewodnik po e-marketingu w Polsce. Poradnik nauczy cię, jak używać internetowych narzędzi do efektywnej budowy i wzmocnienia działań twojej firmy czy marki. Dowiesz się, jak praktycznie planować akcje marketingowe online. Poznasz...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 34,90 33,15 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Marketing w praktyce – e-wydanie – 12/2019

    Marketing w praktyce – e-wydanie – 12/2019

    Data publikacji: 24.03.2020

    Prenumerując "Marketing w Praktyce" zyskujesz stały i wygodny dostęp do czasopisma oferującego: . wiedzę i praktyczne rozwiązania . informacje ze wszystkich dziedzin marketingu: budowanie marki, strategie marketingowe, zachowania klientów, reklama i promocja, prawo . nowoczesne idee, rozwiązania, technologie i trendy w marketingu . raporty, analizy i artykuły przedstawiające wyniki badań marketingowych...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 39,00 37,05 zł
    (zawiera 8% VAT)

    W prenumeracie: 37,05 zł

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
    • Dostęp online PDF
  • Marketing w praktyce – e-wydanie – 11/2019

    Marketing w praktyce – e-wydanie – 11/2019

    Data publikacji: 01.11.2019

    Prenumerując "Marketing w Praktyce" zyskujesz stały i wygodny dostęp do czasopisma oferującego: . wiedzę i praktyczne rozwiązania . informacje ze wszystkich dziedzin marketingu: budowanie marki, strategie marketingowe, zachowania klientów, reklama i promocja, prawo . nowoczesne idee, rozwiązania, technologie i trendy w marketingu . raporty, analizy i artykuły przedstawiające wyniki badań marketingowych...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 35,00 33,25 zł
    (zawiera 8% VAT)

    W prenumeracie: 37,05 zł

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
    • Dostęp online PDF
  • CMO Magazyn Dyrektorów Marketingu – e-wydanie – 5/07

    CMO Magazyn Dyrektorów Marketingu – e-wydanie – 5/07

    Data publikacji: 01.01.2008

    CMO Magazyn Dyrektorów Marketingu to jedyne pismo na rynku skierowane do marketingowego top menedżmentu. Na łamach CMO czytelnicy znajdują najbardziej aktualną profesjonalną wiedzę marketingową, informacje o najnowszych trendach, ciekawe przykłady i opinie ze świata, analizy skutecznych kampanii i historii z rynku, które przyniosły sukces a także wyniki najbardziej interesujących badań.

    TANIEJ 5 %
    Cena: 18,15 17,24 zł
    (zawiera 8% VAT)

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
  • To jest marketing! - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    To jest marketing! - audiobook

    Data publikacji: 15.11.2019

    # 1 Wall Street Journal Bestseller Czas przestać kłamać, spamować i mieć poczucie winy z powodu tego, co robimy. Czas przestać mylić liczbę obserwatorów w mediach społecznościowych z prawdziwymi relacjami. Czas przestać tracić pieniądze na kradzież uwagi, bo w dłuższej perspektywie to się nie opłaca. Czas zostać zauważonym, ale najpierw nauczyć się widzieć. Przez ostatnie dwadzieścia pięć lat...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 44,90 42,65 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
  • To jest marketing! - ebook

    Data publikacji: 18.09.2019

    # 1 Wall Street Journal Bestseller Czas przestać kłamać, spamować i mieć poczucie winy z powodu tego, co robimy. Czas przestać mylić liczbę obserwatorów w mediach społecznościowych z prawdziwymi relacjami. Czas przestać tracić pieniądze na kradzież uwagi, bo w dłuższej perspektywie to się nie opłaca. Czas zostać zauważonym, ale najpierw nauczyć się widzieć. Przez ostatnie dwadzieścia pięć lat...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 44,90 42,65 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Skoki narciarskie. Historia lat 2006-2008. Rozważania o małyszomanii, nartach i górach - ebook

    Data publikacji: 15.05.2012

    Książka jest połączeniem historii skoków narciarskich w sezonach 2006/07 i 2007/08 (w tym pierwszego zwycięstwa Adama Małysza) oraz próby wyjaśnienia mechanizmów rządzących skokami narciarskimi z punktu widzenia kibica. Jest raczej analizą laika niż naukowym spojrzeniem na tę dyscyplinę. Wydarzenia tych ostatnich sezonów stały się też przyczynkiem do powstania opowieści na temat narciarskiej pasji,...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 12,00 11,40 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • PDF (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Sztuka rynkologii - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Sztuka rynkologii - audiobook

    Data publikacji: 02.12.2014

    Kim jest rynkolog? Osobnikiem zawodowo tworzącym rynki i zarządzającym nimi. Tworzącym na tych rynkach wartość, z punktu widzenia klienta, właściciela firmy i pracownika. Aby zostać w pełni wykształconym Rynkologiem, trzeba rozumieć i akceptować fakt, że marketing nie służy oszukiwaniu innych ludzi. Jego celem jest budowa realnych wartości, bo dziś to staje się to kluczem do budowania pozytywnych relacji...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 31,99 30,39 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Czytniki w SUPEROFERCIE

Nowości

  1. 1.Posmak skandalu
  2. 2.Jak ogień i woda
  3. 3.Tylko matka
  4. 4.Jej sekret
  5. 5.Dar gniewu
  6. 6.Zawsze w porę
  7. 7.Pokaż mi
  8. 8.Ostatni lot
  9. 9.To, co bliskie sercu
  10. 10.W głębi lasu

Najchętniej kupowane

  1. 1.Tygodnik Do Rzeczy
  2. 2.Przegląd Sportowy
  3. 3.Newsweek Polska
  4. 4.CD-Action
  5. 5.Tygodnik Powszechny
  6. 6.Dieta SIRT. Przełom w dziedzinie zdrowego stylu życia i odchudzania
  7. 7.Polityka
  8. 8.Dziennik Gazeta Prawna
  9. 9.Plus Minus
  10. 10.Jedz i chudnij z dietą SIRT